loading
Sertifika
Vagon Terazi
Vagon Terazi Vagon Terazi
Vagon Terazi

Vagon Terazi

Özel Uygulamalar

Vagon terazi değişiklik bağlı olarak bir veya daha fazla platform ve ağırlık göstergesinin yükleme alanından oluşmaktadır. Tüm platformlar ve çerçeveler, çelik yapılar kaynaklı. Her platformda dör tloadcell sensörleri yüklü. Ağırlık göstergesi yüksek hız ve doğruluk ile bir ağırlık ölçümü sağlar, modern sigma-delta analog-dijital dönüştürücü dayanmaktadır.

Beton referans tabloları ile vakıf, vakıf çukuru türüne dengesi. Bu tasarımın ayırt edici özelliği bakım artan güvenilirlik ve dayanıklılık yanı sıra sadeliği ve kullanım kolaylığı olduğunu.

Gerginlik vagonu terazileri  demiryolu taşımacılığı ile taşınan statik modda tartım için tasarlanmış. Bu enstrümantasyon kuru dökme yük tankları ve sıvı yüklü araçların her türlü çeşitli yüklerin, tartma yapılabilir ile.

Vagon terazi doğrudan demiryolu yerleşik bir veya daha fazla yükleme alanı platformları oluşan bir yapı vardır.Yükleme platformu - Metal yapısı, sırayla, bir betonarme taban üzerine monte dört yük hücreleri, üzerine yerleştirilir.Yük hücreleri, modern Çeşidi analog-dijital dönüştürücünün temelinde inşa ağırlıkça göstergesi sonraki dijital işleme için bir sinyal gönderir. Belirli bir ağırlık değeri ekranda gösterilir ve aynı zamanda daha fazla işleme ve sistemli bir bilgisayar kayıt sistemi harici port üzerinden transfer edilebilir.

Vagon terazi, yüksek doğruluk ile ölçüm yapmak 100 ila 200 ton ağırlığındaki ağırlık nihai sağlar ve standart bir 220 V AC şebeke tarafından desteklenmektedir. Vagon ağırlıkları yüklü ve boş araba ağırlığında yapılabilir sayesinde, veritabanına girilen ve otomatik kontrol sistemleri ile iletişim, her arabanın net ağırlığı gross oluşturmak, iletmek ve kullanıcılarına yükün kütlesinin ölçümü bilgi depolamak. İkinci el araba terazi, endüstriyel ve enerji sektörü kullanım sağlanmaktadır.

Vagon Terazi

Özel Uygulamalar

Vagon terazi değişiklik bağlı olarak bir veya daha fazla platform ve ağırlık göstergesinin yükleme alanından oluşmaktadır. Tüm platformlar ve çerçeveler, çelik yapılar kaynaklı. Her platformda dör tloadcell sensörleri yüklü. Ağırlık göstergesi yüksek hız ve doğruluk ile bir ağırlık ölçümü sağlar, modern sigma-delta analog-dijital dönüştürücü dayanmaktadır.

Beton referans tabloları ile vakıf, vakıf çukuru türüne dengesi. Bu tasarımın ayırt edici özelliği bakım artan güvenilirlik ve dayanıklılık yanı sıra sadeliği ve kullanım kolaylığı olduğunu.

Gerginlik vagonu terazileri  demiryolu taşımacılığı ile taşınan statik modda tartım için tasarlanmış. Bu enstrümantasyon kuru dökme yük tankları ve sıvı yüklü araçların her türlü çeşitli yüklerin, tartma yapılabilir ile.

Vagon terazi doğrudan demiryolu yerleşik bir veya daha fazla yükleme alanı platformları oluşan bir yapı vardır.Yükleme platformu - Metal yapısı, sırayla, bir betonarme taban üzerine monte dört yük hücreleri, üzerine yerleştirilir.Yük hücreleri, modern Çeşidi analog-dijital dönüştürücünün temelinde inşa ağırlıkça göstergesi sonraki dijital işleme için bir sinyal gönderir. Belirli bir ağırlık değeri ekranda gösterilir ve aynı zamanda daha fazla işleme ve sistemli bir bilgisayar kayıt sistemi harici port üzerinden transfer edilebilir.

Vagon terazi, yüksek doğruluk ile ölçüm yapmak 100 ila 200 ton ağırlığındaki ağırlık nihai sağlar ve standart bir 220 V AC şebeke tarafından desteklenmektedir. Vagon ağırlıkları yüklü ve boş araba ağırlığında yapılabilir sayesinde, veritabanına girilen ve otomatik kontrol sistemleri ile iletişim, her arabanın net ağırlığı gross oluşturmak, iletmek ve kullanıcılarına yükün kütlesinin ölçümü bilgi depolamak. İkinci el araba terazi, endüstriyel ve enerji sektörü kullanım sağlanmaktadır.

Vagon Terazi